Torsdag 27/9-12

Idag firar jag min 15:e månad i staterna! Herre vad tiden går fort ibland! :o
 
Det var sjukt roligt att jag hittade blogg appen! Förhoppningsvis kommer det flera updates per dag! Men ni behöver inte läsa alla! ;) Känn ingen press!
 
Fikade med Maritna och Ellen efter gymmet, alltid lika trevligt! :) Pratade om allt och inget, precis som vanligt!
 
Efter det åkte jag hem och grattade min bror som tog körkort idag!!!!! WOHO!!! :D Grattis igen (även fast jag vet att du inte läser detta) Självklart klarade han det på första försöket, det går ju liksom i familjen ;) (skulle säga släkten men vet inte statistiken där!)
 
Nu ska jag sova! :) Vi hörs imorron!
 
God natt!
 
Angelika, dom är super mysiga! :D
 
Matilda, dom är nya för mina läsare! ;) Och lite nya för mig, det var ju första gången jag använde dom! :D Fast ja jag köpte dom typ i mars eller nått :)
 
Anna, när har Grey's premiär i Sverige? jag spenderade just kvällen storgråtandes framför tvn... Såg dock att det är slut på mammaledigheten nu! Hoppas du får en bra höst på jobbet! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tjejen! Blir nog en bra höst tror jag, ska bli skoj att få jobba lite igen ;).
Vet inte när Greys har premiär här men jag kommer se avsnittet ikväll ;). Är sååå orolig för hur min favorit McSteamy ska klara sig utan Lexie....

2012-09-28 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0