Tisdag

Hallå!
 
Idag vaknad jag upp och kände mig betydligt äldre än 20 år. Jag kunde inte sätta mig upp i sängen, utan jag fick typ rulla ur den. Sen måste jag gå med höften före korsryggen. Hahah kanske låter roligt (det är det säkert också, för dom som ser) men det är inte så roligt! Jag vet precis vad jag har gjort och vad jag ska göra för att inte få detta, men ändå så gör jag det inte? Straffar gud mig? Hur som helst blev ju ingen träning idag alltås. Spenderade mina lediga timmar i soffan. Efter typ 5 avsnitt av Vampire Diaries fick jag panik och kunde inte ligga kvar. Vek tvättt, plockade ur diskmaskinen. Läste bok. Det var typ vad jag gjorde idag.
Imorron är det ännu en ledig dag från skolan, jag har planer på att åka på appelpicking med barnen. Men vågar inte säga något till dom, för jag orkar inte höra NEEEEEEEEEEEEJJJJJ!! -.- Så tänker säga att dom sak sätta sig i bilen och så ska vi iväg på en överraskning. eller nått! Kanske kan lura i dom i bilen med en kaninunge? Eller godis? ;)
 
Vad mer, det var jätte fint väder ute idag! men jag låg ju i soffan... Om det är fint imorron ska jag ta med barnen på en promenad, vi har inga cyklar längrre -.- Eller i alla fall inga som är lätt tillgängliga.
 
Ja juste sorry kanske ska berätta vad som hänt med ryggen (om ni undrar, men det vet jag att ni gör),jo det är så  att jag aldrig riktigt har varit duktig på att strecha efter träningar, speciellt om jag bara går ut och springer själv. Så efter år av slarv med stretching straffas  jag nu med ryggvärk. Det är mina lårmuskler som är för korta och då drar i musklerna i ryggen... Jag fick detta för kanske 3-4 år se, då blev det sjkugymnast och lite övningar. Sen så har det väl varit till och från, men i natt bestämde det sog att slå till med fulla krafter! Vi får se hur det är imorron! :)
 
Händelserik dag? Ja visst! Haha det är tur att ingen blivande aupair läser denna, dom kommer ju bli vättskrämda att deras liv kommer vara så miserable... hahah 
 
Nä nu är det sängdags! Hoppas ni haft en bra dag! :D
 
Mamma, i Sverige kommer jag inte ens ha någon kall bil att skotta fram! Ja visst var jag! :D jajaj, Brad tyckte inte det var roligt iaf...
 
Pappa, om du säger det så ;) Ja ett pappa skämt...
 
Jessica, ja jag ville ju visa att jag är mer än bara blond och blåögd ;)

Kommentarer
Postat av: angelika

hahah åj jossan jossan jossan! snart är du hemma, då kan jag traska över och kolla på film med dig när du får någon sträckning haha <3

2012-09-27 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0