Tisdag 4/9-12

Hallå! :)
 
Idag är det tisdag, idag var det första dagen i skolan. Idag var första dagen jag vinkade av barnen i en amerikansk klassisk gul skolbuss! Idag var första dagen med 6 timmars ledighet på länge. Vad gjorde jag dessa 6 timmar? Dom spenderade jag på bästa möjliga sätt; i soffan med Matilda! :D Ja, efter att vi vart och handlat, tvättat handdukar, lakan och annat skit så klart! ;)
 
Här i usa säger man att den officiella sommaren är mellan Memorial day (sista måndagen i maj) och Labor day (4 sep) och det stämmer verkligen, för idag var hösten här! Okej, fortfarande typ 25 grader, men hel gråhimmel, och regn! :(
 
 
I new york gick vi in i 1000 butiker kändes det som. Vilken butik tror ni vi kom ut med en påse från? Jo självklart var det H&M... Alltså palla liksom, av alla affärena som inte finns i Sverige var vi tvungna att handla på H&M -.- SUCK!
 
I alla fall, jag har länge försökt säga hejdå till en kär ägodel. Den har länge varit trasig, fallit sönder i bitar i min hand. Men har ändå varit sååå bra, hängt med mig överallt, vart där för mig när jag behövt det som mest, men där på H&M hittade jag en ersättare!
 
Låt mig presentera min nya väska! :)
 

Ja, mitt rum ser oftast ut som ett bombnedslag...
 
 
Förlåt Malin! Kom inte ihåg at du var med, men om du säger det så! ;)
 
Nu ska jag sova, imorron MÅSTE jag (vi) dra och träna... Efter dagens kaloriintag behöver jag inte äta förs i december igen...
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: angelika

fin väska :D

2012-09-06 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0