Söndag 9/9-12

Hallå!
 
Hoppas alla har haft en bra helg! :)
 
Jag var ju som sagt på MixFest igår. Ni som läst min blogg från början kanske kommer ihåg att jag var där förra året också och var då frustrerad över att det var så oorganiserat och långt mellan artiserna osv. Det var exakt samma sak igår! Fast lite varmare, så det var ju skönt! Kanske även mer kända artister i år så det var lite roligare!
 
Här är lite bilder. Jag vet att det inte är de bästa, men från vart jag stog och med min kamera så får ni leva med det! ;)
 
Detta är Andy Grammer, hans låtar just nu är "Fine by me" och "Keep your head up"
Detta är Gavin Degraw. Någon måste ju veta vem han är, killen bakom One Tree Hill låten "I don't wanna be" och på senaste tiden har han haft låtar som "Not over you" och "Sweeter" :) Det är ju lite coolt att ha sett dom! :)
 
Sen var som sagt äen Train där, men när dom spelade så regnade det så ville inte ta fram kameran. Dom har låtar som "drive by" och "Soul sister".
 
Idag söndag har jag vart i mallet en snabbis, sedan spenderat större delen av på skype, med Rebecca, farmor och farfar, mormor och morfar, Jonas, och Jonas med mamma och pappa :) Efter det så skulle jag ut och springa men Matilda drog med mig till hennes kompis som bor söder om Boston som skulle ha en liten avskedskväll för henne. Så vi spenderade kvällen i Brockton och åt lite middag på Chili's :D Gött var det! ;)
 
Nu är det läggdags, imorron är det tillbaka till vardagen igen. Åh att denna måndag alltid ska komma tillbaka :(
 
Måste vissa vad jag spenderade denna veckas lön på!
 

Två nya pyjamasar från Victoria's Secret! :D Yeey! Det var det och skolan och sen var den lönen borta... Ibland blir jag riktigt trött på mig själv.... Men men jag kommer i alla fall sova skönt :D
 
 
Malin, jag har både ringt och smsat dig idag, men du ville inte svara. Jag har en plan! ;) Ring mig någon gång mellan 17 och 21 imorron! :)
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0