Onsdagen den 12/9-12 var

dagen då jag förlorade min vän.
 
Idag åkte Matilda till San Francisco. Där hon ska bo i 9 månader. Hennes motto är tydligen "gör om, gör rätt", så nu hoppas vi att det blir rätt! ;)
 
Jag fattar inte att hon har åkt. Är svårt att fatta att vi inte ska ses om några dagar igen! Känslorna är all over the place om man nu ska citera prins Daniel. haha... Förlåt!
 
Hur som helst, när vi väl stod på flygplatsen insåg jag att jag inte skulle klara mig om jag inte stängde ner känslokontoret, så än en gång framstår jag som en iskall tjej utan humana känslor.
Det var så klart jätte jobbigt att säga hejdå!
 
Nu ska jag sova och hoppas att jag inte bryter ihop de närmsta dagarna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Nej nej, du har inte förlorat någon vän. Hon är bara lite längre bort. Viva skype & viber.

2012-09-13 @ 09:07:34
Postat av: Matilda Lindén

nejnejnej säger jag med! jag är bara lite längre bort som sagt. men vi ses ju snart, i chicago!!! måste bli av! saknar dig min fina <3

2012-09-14 @ 05:02:28
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0