No Tacos?? :(

Say what! Ingen tacos en lördagkväll när jag jobbar! Vad är nu på gång?
 
Jag tror att det var så Justin tänkte när jag sa att det inte var tacos till middag. Hahaha stackarn såg helt förstörd ut ett tag, men glömde det snabbare än en guldfisk! Det blev korv med bröd till middag. Ambitionsnivån för matlagning ligger på typ -10 nu förtiden, tråkigt men sant. Men jag pallar inte ens tänka på att laga något mer avancerat, för jag vill inte höra deras gnäll om maten.
 
Idag vaknade jag klockan 11. Gick upp åt lite fruksot. Eller snarare drack frukost. Finns det något godare än te??? Jag tror inte det! Jag förstår bara inte att det kan vara såå gott??? :D haha längtar tills det blir liiiite kallare ute på dagarna, för då kan jag ta med mig min termos med te ut till bussen!!! :D Yeey! ;) Man ska ta vara på dom små sakerna som gör en glad i livet, eller nått sånt! Ni får påminna mig om det sen när jag klagar på att det är så förbaskat kallt ute! ;)
När jag var klar med mitt te gick jag ner på mitt rum tog det lite lungt, och sedan åkte jag till något som heter Legacy Place, ligger typ en halvtimme här ifrån, det är typ en galleria, jag skulle lämna tillbaka en tröja, så behövde ett hm ;) Skit nöjd med att jag lämnade tillbaka det och fick tillbaka pengarna istället för att bara låta det hänga i garderoben. Jag ropade hej innan jag var över bäcken, för jag spenderade mer pengar än vad jag fick tillbaka -.-
Efter det åkte jag och hämtade upp Celia, som för övrigt bor mitt ute i ingenstans, med skog och industriområden som grannar! Sen åkte vi till starbucks och satt där ett bra tag och bara pratade :) Hon kanske kommer över ikväll också men vi får se ;)
 
Till en helt annan sak, här om dagen tänkte jag på att jag inte haft träningsvärk på ett tag, jag funderade på vad det berodde på. Har jag vant mig vid övningarna vi gör på Georgios, eller va kan det vara. (Pappa, tyst med dig nu, jag vet att du tänker säga att det beror på att jag inte tränat...!) Men i alla fall... Att röra sig idag gör bara så förbaskat ont! Jag vill inte ens veta hur det blir imorron!! Det var två riktigt hårda pass igår, och riktigt roliga också för den delen, men det är inte värt denna smärta! :( Eller jo, för det finns ju inget bättre än träningsvärk, men det säger man bara när man inte har träningsvärk! Hahaha...
 
Nu ska jag gå och se ifall det finns någon tvätt att vika... Härlig lördagskväll, right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0