Myskväll

Hallå!
 
Idag var vi och tränade skönt var det! Så skönt nu när det är tillbaka till vanliga rutiner. Vakna 7:15, bli barnlös 8:30, lägga sig i soffan/sängen till 9:05 då klockan ringer och det är dags att fylla på vattenflaskan och sätta på sig skora, för att sedan vara på Gergio's 9:30. Underbar morgon! :)
 
Efter träningen träffade vi Martina, hängde på Starbucks ett tag innan vi drog hem. Då var det dags för lunch, och eftersom det är onsdag idag betyder det earlyrelease så helt plötsligt var det dags att börja jobba igen :(
 
Lugn eftermiddag dock! Vi gjorde ingenting, båda barnen hade playdates så jag gick runt i cirklar. Sen var det dags för fotboll.
 
Tydligen har Matilda andra kompisar än mig, så nu sitter jag här i min säng, nyduschad och redo för läggdags... Klockan är 20:30. Fast ska sätta på en film och äta lite godis. (Vet att jag inte behöver äta förs i Dec igen, men jag tränade ju ändå idag)... haha bra tänkande va?? -.-
 
Nä God natt! :) Hoppas ni hade en bra dag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0