MixFest 2012

Goddagens! :)
 
Idag var vi på Boston's "rixfm festival" här heter den MixFest! Gavin Degraw, Andy Grammer och Train var artisterna. På Rixfm har dom en konsert fylld till beredden, med stora och små artirster. Programledare som pratar och skojar. Så vaar det inte på MixFest, här hade dom dessa tre artister/band. Mellan varje uppträdande var det 20-30 min med lite musik från radion på i bakgrunden. Så det var segt, men när artisten väl kom på scenen var det drag och dom körde säkert 8-10 låtar var så det var ju roligt. men som sagt, väldigt segt.
Efter det drog jag Matilda och en ny Rebecca hem till Wayland, först mötte vi upp Madde på pizzerian för en sen middag,sen så åkte vi hem till mig och landade i sofforna. Där kollade vi på MTV Video Music Awards :)
 
Nu är det läggdags för mig! Imorron får vi se vad som händer, Matilda är Au-Pair "vakt" eller nått, hon ska ta hand om sin nya aupair vad det nu betyder. Får se ifall jag tränger mig på där, eller ringer Alex och kollar på Patriots första match för säsongen, eller ifall jag åker till Madde och kanske hjälper henne att packa.... Fattar inte att hon också ska åka?? :( Varför lämnar alla mig?
 
God natt! Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att gå på konsert!! :-) har du pratat med familjen än? :-)

2012-09-09 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0