Jaha...

Ja då va det bestämt. Den 14 dec kommer den nya tjejen. Kommer inte skriva hennes namn eller så. Vi kan ju kalla henne den dumma eller nått... Nä asså jag har ju verkligen inget emot henne (känner ju inte tjejen liksom), men det är fan jobbigt att hon ska komma hit och ta det som är mitt! :(
 
Har dränkt mina sorger i choklad. Känner mig som en köttbulle som rullar fram. Åt lite majs till middag... Hahah jag kommer vara hungrig innan jag hinner somna! klockan är 8 och jag ligger redo i min säng. Ska titta på Grey's ett tag.
 
Imorse vaknade jag vid 6:24, även om kroppen sov så var huvud vaket fram tills då klockan ringde. Så under den tiden hade huvudet bestämt sig för att jag inte skulle träna 8:30 passet, även om jag skulle hinna dit i tid. Och sen när det var dags att åka till 9:30 passet ville jag inte det heller. Så jag gjorde inget idag. Åkte och sa hejdå till Alex. Han åker imorron :( Tråkigt!
 
Nä nu ska jag slappa här i sängen! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har nya säsongen av Greys startat over there?
"Den dumma" är säkert inte lika grym som du! Och om du blir sugen på att hålla igång barnvaktstalangerna efter december så vet du vem du kan ringa ;) (fast vi har ju ingen pool förstås!)
Kram!

2012-09-20 @ 07:39:48
Postat av: Malin

Du behöver inte vara sur att du inte kommer vara den sist au pairen där, för det är ju den bästa man vill vara :) <3

2012-09-20 @ 16:17:30
Postat av: Sara

Julafton i Sthlm!!!

2012-09-21 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0