I should really start cleaning my room

Jag har ju en lufttrumma i mitt rum. Jag tror i alla fall det är vad man kallar det. I den är det ett filter, som ska bytas tror det är var tredje månad eller en gång i månaden...
 
I alla fall jag är 20 år. Jag har perioder i mitt liv då det inte ligger en dammtuss på golvet på flera veckor. men jag har också perioder då jag har hela min garderob på golvet. Brad har aldrig kommenterat hur mitt rum ser ut. Men han väljer alltid att byta detta filter då jag inte är hemma, så 1 jag kan aldrig städa upp innan han kommer in, 2 jag kan inte be om ursäkt för röran.... Men så tänker jag då att varför låter jag mitt rum bli så så att jag känner att jag måste be om ursäkt för det??? :o idag tror jag det är dags att rummet blir fritt från damm, en gång för alla! Skönt att städpersonalen kommer på tisdag! :)
 
Nu ska jag städa mitt rum! Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0