Helgen

Pappa jag har redan sagt att jag betalar din tripp till Amishfolket om du betalar flyg hit ;) ♥
 

Denna helg händer det något otroligt spännande! Det är Cultural Cares annual Disco Boat Cruise.Woho! NOT -.-
 
Förlåt, jag har en liten negativ inställning till detta. Vi får väl se imorron vad som väntar! ;)
 
Idag började dagen på Gerogio's som vanligt, efter det drog jag till Starbucks och fikade med Martina och Christoffer. Riktigt trevligt var det! Dom båda har typ varit här i 3 månader, men det känns som om dom redan har fattat grejen med detta. Annars när det är nytt folk så får man bara prata om hur bra allt är, man får inte nämna det man själv tycker suger. Men dessa två har redan fattat grejen! ;)
 
När folk frågar hur det är nu förtiden så säger jag att det är ensamt. Men asså egentligen är det inte ensamt! Jag har Madde och Alex, även om dom båda åker nästa vecka! Men sen har jag Martina, jag har Sebbe, Celia, Niklas(bara att dom bor så jädrans långt bort!). Jag ska försöka bli kompis med Isi (matildas nya) önska mig lycka till! ;)
Nu måste jag sova. För dum som jag är sa jag att jag kommer på Kickboxningen imorronbitti. Start kklockan 9... Ingen sovmorgon här inte! -.-
 
God natt! Trevlig helg! Kommer nog inte skriva imorron. Kommer nog hem sent, plus att madde ska sova här för på söndag ska vi till mallet och sen Wrentham! :D
  

Kommentarer
Postat av: angelika

lycka till på kickboxningen, hoppas du kom upp ur sängen ;)<3

2012-09-16 @ 13:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0