Fredag!

Anna, Grey's börjar på torsdag!! :D
 
Sara, it looks like it! ;)
 
Malin, jag är helt klart den bästa! ;)
 

Hann med två pass imorse! Härligt! Speciellt eftersom jag inte tog mig till gymmet igår heller. Benen ville bara inte ta mig till bilen när det var dags -.-
Igår hann jag luncha med Maritna, treligt värre! :) Sen åkte vi hem hit och hängde här! också trevligt värre! :D
 
Idag har jag skypat med den nya... Hon är trevlig..... Dumma henne... Dom kommer gilla henne.... Skit också!
 
Vad mer? Nu ska jag skypa med Malin om hon kommer ihåg det, sen ska jag gå upp och laga lite lax till lunch :)
 
Hoppas ni har en bra fredag, och trevlig helg på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!! Jävla fiskminne man har..... -.- <3<3

2012-09-21 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0