Ensamkväll

Nä Malin kom inte ihåg att vi skulle skypa... Hahha meeen det är lungt, det händer även den bästa ;)
 
Jag gjorde lax och potatismos till lunch, hade inte tålamod att vänta på potatisen så det var lite hårda (stenhårda) bitar i mosen, men men. Det var gott ändå! Gott med lagad mat! Inte bara uppvärmd köttfärssås.
 
Kvällen spenderade jag i min ensamhet, ville så gärna gå på bio, men 1 jag hade ingen att gå med. Men det vet vi ju alla att jag inte behöver nu förtiden! ;) Jag är ju vuxen :D 2 jag hittade inte riktigt någon film jag ville se, eller rättare sagt den filmen jag ville se verkar inte spelas på min biograf... Så jag åkte och hyrde film. Hittade Katy Perry's: A part of me, eller vad den hette. Inte så som jag tänkt mig, så det var väl nice att jag inte drog med Matilda till biosalongen när den gick! Bättre att spendera $1,28 än $10,75 ;) Hyrde även Think like a man. Skulle nog varit roligare om man hade någon att skratta med, men jag skrattade högt några gånerg :)
Ja vad mer.. Inget mer från denna sida av atlanten! ;)
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: angelika

mysigt!! idag firade ewa sin födelsedag med runt 25 pers och ÄNDÅ tillbringade jag kvällen ensam.. stängde in mig i ett rum och bara njöt.. skönt med lite ensam tid ;)

2012-09-22 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0