Dear Au Pair,

"We hope that you are enjoying your year in the United States! It is time to start thinking about your return home and we need you to submit your flight request as soon as possible."
 
EHM, SAY WHAT????
 
Det är ju bara sommar? Jag ska ju åka hem i vinter?! Vart tog tiden vägen?
 
När ska jag åka hem? Skulle kunna stanna och fira jul här, men vill nog fira nyår i Sverige, men det går inte pga "the black-out period" mellan den 19 dec och 3 jan, då det är så många högtider väljer dom att inte boka några flyg under denna period.
 
ÅH ÄNNU MER ÅNGEST!!! Trodde att ångesten jag hade när jag skulle bestämma mig för att förlänga räckte för detta år.... Men nej inte alls :(
 
Ja men annars då? Har jätte ont i ben/höfter från träningen idag. Idag fick jag nästan en personlig tränare, det var bara jag och en annan tjej. Tjej är dock fel ord. Hon är nog 50, så en annan dam ;) Vet inte ifall jag har sagt det men på stället vi går och tränar på är de andra "tjejerna" typ 40-50. Jag och Matilda sänker medelålderna radikalt.
 
Kvällen har jag spenderat som taxichaufför och sedan störtade jag ner i soffan för att avsluta dagen men en riktigt fin vän, svensk dipp, morötter och MTV Video Music Awards! :) Tycker det är rikitg nice att man kan vara vaken när dessa stora tillställningar sänds på tv! :D  
 
Nu är det god natt! Imorron är det fredag! Yeey! :)
 

Kommentarer
Postat av: angelika

meeen det är ju jätte bra!! betyder bara att du är hemma hos mig snart :D:D:D

2012-09-08 @ 08:18:17
Postat av: Malin

Du ska hem!!!! inget snack om saken ;-) <3

2012-09-09 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0