Update

Hallå!

Ja vi har både el och internet kvar, än så länge! Det regnar här, inte spöregn utan det är bara många små droppar, ni vet sånt där regna man blir genomblöt av på två sek! Enligt nyheterna blåser det ute på kusten och dom har byggt sandvallar, som ska skydda mot flodvåger. Dom är helt säkra på att vi kommer förlora strömmen, då tänker jag typ, men varför gör ni inget åt det?? Gräv ner elen! Det är ju samma visa varje år? -.-
Egentligen vet ni typ lika mycket som mig, jag läser på aftonbladet vad som händer här! ;)

Skolan är stängd imorron, så det lär ju bli en monopol dag, yeey.... dom har redan börjat spela spel.

Önska oss lycka till här borta! ;)

Juste, dom tror att stormen slår till mot Boston klockan 2 i natt, alltså 7 er tid imorron bitti, så ni lär veta hur läget är för oss imorron innan jag gör det!
Nu ska jag gå och dricka te och mysa i soffan! :)

Ha det bra, jag uppdaterar imorron bitti om jag kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0