Torsdag 18/10-12

Hahah måste bara berätta att jag längtar till den 10:e  nov för då får jag skriva 101112! Hur mycket sätter ni på att jag inte kommer blogga den dagen?? hahah..
 
Idag har jag haft en helt okej dag!
 
Började att bråka med Quin (som vanligt) två personer som vill få igenom sin vilja går inte så bra ihop.... Jag vill att hon kliver upp ur sängen innan jag lämnar rummet. (För hur många gånger har jag inte skällt på mamma och pappa för att dom inte väckt mig, för att sen inse att jag har ätit halva mackan varav sista tuggan fortfarande är kvar i munnen). Men hon vill att jag lämnar rummet innan hon kliver upp... Oftast brukar vi båda bli tjuriga och skrika innan någon av oss vinner. Brukar vara lite så där varannan dag vinst.
 
Hann åka och träna 8:30 passet på Georgio's för att sen åka till YMCA och springa med Martina. Efter det åkte jag till matbutiken, herre gud vad det går åt frukt i detta hus! Jag har en känsla av att det är jag som äter allt, men jag kan bara inte fatta det! Hur som helst, var tvungen att fylla på med frukt. Mellan frukten och kassan planerar jag in en lunchträff med Celia. Vi träffades i mallet. Och eftersom jag precis kom från gymmet kände jag att jag var tvungen att äta något åt det nyttiga hållet..... Vilket är VÄLDIGT svårt här i detta land. Och OM man nu hittar något man kan tänka sig funkar jag då får man en chipspåse och läsk i menyn.... Alltså seriöst! -.-
 
Efter det åkte jag hem och skypade med pappa, alltid lika trevligt! :) Efter skypade jag med Malthan, så roligt!!! :D Längtar tills vi får sitta ner och prata face to face igen!!! :D Inte långt kvar nu! Efter det skypade jag med mamma och pappa. Sen var det dags att hämta barnen vid bussen.
 
Sen var det fotboll, football och cheerleading, SVINKALLT ute. I detta land så rör man sig ju inte ute i lufte det är ju liksom in i bilen som står i garaget, köra dit man vill, kliva in dit man skulle och sen tillbaka till bilen. Ja ni förstår, man är inte ute i luften så mycket. Så när man måste spendera mer än några minuter ute blir det fel i kroppen och den går in i förfrysningsläge eller nått. Kall blir man i alla fall.. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli när det är kallare än de 10 graderna vi har nu... hahah
 
Idag kom även Ben hem, han ska vara hemma under helgen. Trevligt värre! Jag kanske har planer dock får se hur det blir med det! :D Jag hoppas det löser sig, för annars har jag ingen att umgås med då både Celia och Martina ska jobba... :( Önska mig lycka till! :)
 
Okej trevlig fredag kära läsare! :)
 
Jag har en sak att berätta, men det är så stort så det kräver ett eget inlägg. Det kommer senare! ;)


Kan det bli den 14 november någon gång eller?? :D
Saknar dig! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0