Tjejen kan!

Ibland blir jag bara så sjukt stolt över mig själv! Min bildörr har börjat knaka och är lite trög att stänga, så jag kom på att jag kan ju smörja den. Då tänkte jag, detta hushåll har ju inte omvårdnads grejer till bilen så jag försökte ringa mamma for att fraga ifall man kan anvanda babyolja till sånt. Men hon svarade inte, men så tänkte jag, äh jag kollar val i garaget, och titta vad jag hitta där!



Mitt i allt detta kom jag att tänka på att det är ju inte mig själv jag ska vara stolt över, crediten måste ju gå till mamma och pappa som uppfostrat mig till denna självständiga person. Så jag tänkte bara saga att jag är stolt over mamma och pappa som uppfostrat mig! och sen så kom jag på att dom har ju blivit uppfostrade av sina föräldrar, så jag ska val vara lite stolt över farmor, farfar, mormor och morfar också! Så tack för att jag är som jag är!
Jag har ju aven saker att skylla på mamma och pappa, men det kan vi ta en annan dag! Idag är jag stolt! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gullig du är!

2012-11-01 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0