Tisdag

God dagens!

Ursäkta för dålig update. Har inte riktigt haft ork!
I söndags kände både jag och Martina att vi INTE kunde sitta hemma ännu en söndag. Så vi packade in oss i bilen, och åkte till häxstaden Salem, här i Massachusetts :) Typ 45 min här ifran så det var ju en perfekt liten resa. Vi gick sen runt i byn som är utsmyckad så här års. kommer ni ihag att jag var där förra året också? :)
Igar var det måndag och när jag slutat för kvällen åkte jag till Celia för att sen aka vidare till Cambridge för lite karaoke.... Hahah
Det blev en låååång kväll, var inte hemma förs halv 1 i natt och då var det bara att släcka hjärnkomtoret.

Idag så var jag ju jätte trött, så jag skippade träningen och låg hemma framför tvn istället. Tills städtanterna bara klampade in i rummet, utan att knacka eller natt.

Tog en promenad på eftermiddagen, då det var så här fint ute



Igår när jag var på väg hem från Celia kunde jag inte köra mer än 35 km/h för att det regnade så mycket. Och idag sag det ut så hela dagen. Roligt vilka humörsvängningar vädret har!

Idag var som sagt städtanterna här. Tror ni dom lyckades idag eller??? Asså jag förstår inte vad som är så svårt??

Det såg ut så här när dom borjade...


Suck! -.-

Hoppas ni haft en bra tisdag! :)



Kommentarer
Postat av: Matilda Lindén

asså, hahahahaha! vad är det som är så svårt? kan inte sluta garva. vilka jäkla i-landsproblem vi dras med här borta i detta land! tror nog att dom gör det medvetet bara för att jävlas. skulle jag ha gjort om jag fick städa upp efter en främmande familj...

2012-10-16 @ 21:45:37
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/
Postat av: malthan

Jag har också varit i häxstaden!! wii haha ;)
Dom vill ju bara jävlas, avis på att dom inte har råd med en brödrost.. (sorry)
<3

2012-10-17 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0