Suck!

Det här med att vara vuxen och göra saker och ting själv, det är väldigt tröttsamt ibland...

Typ som när man får curry pa sin vita tröja och tänker att lite blekmedel tar säkert bort det. Ja det gjorde det, det tog även bort de andra färgerna på tröjan.... Och ja sjalvklart fattar jag att färger bleks, och jag vet inte hur jag tänkte...

Hur som helst så är jag en tshirt fattigre nu.

Texten brukade vara blå. vet inte hur mycket man ser på bilden, men om man tittar på b:et så här det fortfarande en bla flack kvar.

Trött tjej! -.-

Kommentarer
Postat av: angelika

hahaha brunt är väl också fint ;) se det från den ljusa sidan, curryfläcken är borta!

2012-10-07 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0