Storm på väg

Fick precis ett skypesamtal av morfar som var lite orolig över det Aftonbladet skrivit om stormen Sandy som är påväg. Joanna och Brad satt och pratade om detta när vi åt middag, och som vanligt tar dom det inte på allvar... Brad flyger till californien imorron på jobb och kommer hem på torsdag kväll. Joanna ska flyga till Seattle på tisdag och är borta en vecka. Kommer ni ihåg förra sommaren då vi skulle till cali? När stormen kom och vårt flyg blev inställt? Och när Brad flydde?? Joanna tror att hennes flyg blir inställt, och än en gång kommer vi sitta här utan ström... Förra gången gickvi ju över till grannarna för dom hade en generator. Men OM nu Joanna kommer iväg med sitt flyg ska jag alltså vara själv med barnen tisdag onsdag och torsdag.... Jätte roligt om strömmen försvinner då liksom... Jag kommer ju vara skit rädd! :( Matilda säger att vi får flytta in hos henne, men jag känner bara VILKA FÖRÄLDRAR LÄMNAR SINA BARN MED EN BARNVAKT NÄR DET SKA KOMMMA EN STORM TILL BYN???????
Alltså seriöst jag vet inte vad vi ska göra då? Jag vågar inte tända en brasa, jag vet inte hur man öppnar garageporten utan el... Jag måste leta efter extra nyckeln som ligger ute i trädgården någonstans.
 
Varför jag skrev detta var bara för att säga om jag inte skriver här på ett tag så är det för att vi inte har ström/internet! Jag uppdaterar bloggen tills internet försvinner! ;)
 
Plus att det är evakueringtillstånd i de flesta stater, vet inte riktigt hur det är här i MA, och lär ju aldrig få veta det heller... När jag zappar mellan kanalerna är det ALLTID nyheter på någon kanal, men nu när jag ville lyssna på nyheterna finns det inget att lyssna på! -.-
 
Som sagt så länge jag har internet uppdaterar jag! ;)
 
Ha en bra helg/vecka kära läsare! :)
 
 
Om ni vill hålla er uppdaterade kan ni kolla in här! http://www.weather.com/ 
 
Jag tänker packa en väska med lite kläder och mitt pass och så, så ni vet så jag kan bara grab and go! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0