Redan torsdag?

Vart tog resten av veckan vägen? Missförstå mig inte, skönt att det snart är helg igen. Men alltså va? Vad hände med dagarna? Idag är det ju torsdag. Var det idag eller igår det var kanelbullensdag? Hatar, och då menar jag verkligen HATAR alla bilder och sånt som kom upp på facebook men alla dessa bullar. Jag har typ fått gå med haklapp på mig så att jag inte dregglar ner tröjan. Jag måste åka till ikea snart så jag kan få mina bullar! Bara det att 1, sistjag var där fanns det ju inga bullar! :o 2, vem ska jag äta dom med??? Okej både Celia och Martina skulle lätt klara av fikatestet. Men det är ju lååååångt ifrån Matilda :( Vart är min bullkompis när jag behöver henne? Jo i sverige och äter bullar.............  
 
Men ja e int bitter! Nej nej!
 
Annars då. Hade en riktigt rolig dag i mallet. Jag och Celia skulle träffas för lite lunch. När vi väl sitter där så säger hon, nämen är inte det där Martina och Ebba (en ny tjej). Jo men visst var det det! (och en tysk tjej, men hennes namn kommer jag inte ihåg) Så vi våldgästade deras bord, och helt plötsligt dök Erika och Vendela upp. Erika har två värdflickor på typ 1 och 3 år. VÄRLDENS SÖTASTE! Hon bor med en svenskfamilj så tjejerna är ju två lintottar. Dom är bara för söta! Det var i alla fall jätt roligt! Vi alla satt ju där och pratade och hade det roligt. Stackars tysken dock, det är så lätt att börja prata svenska med folk man vet är svenskar. Och när man väl börjat då går det inte att få stopp på det! hahah. Nä men riktigt roligt och trevligt var det! :)
 
En annan rolig sak som hände idag, hände på gymmet. Jag fick en high-five av Brendan. Haha nu kanske ni inte tycker att det var så spännande men det är anledningen till den som är rolig. Eller egentligen inte, nu när jag tänker efter. haha men skit samma. Under dessa timmar i gymmet gör vi ju allt möjligt. Och senaste tiden har det blivit rätt så mycket, vet inte vad man ska kalla det, men expolsionsträning.Nu ska vi se ifall jag kan förklara detta, men vi står med en skivstång hängandes i armarna.  och sen ska man luta bak rumpan och bara explodera med kraften ner ifrån hälarna och upp till axlarna. och stången ska följa med inprinsip viktlös. Skit samma om ni inte förstår, det är inte så viktigt! I alla fall, jag har tyckt detta är jätte svårt eftersom jag overthinking hela processen, och istället för att göra det i en rörelse gör jag det typ i 15. Hur som helst så klarade jag att göra detta i en rörelse idag, och Brandan blev (vet inte) stolt? eller förvånad? Hur som helst han bara skrek rakt ut och sa att det där förtjänar en highfive.
Hahah tänk vilka små saker som kan förgylla ens dag? :)
 
Annars då har jag legat och grinat till Grey's, sen blev jag förbannad då det dröjer TVÅ veckor tills nästa avsnitt! :( Vet inte varför jag är så bölig till filmer och tv och sånt. Kan jag skylla det på dig Lena? ;) Men så fort det är nått som kanske skulle kunna vara lite ledsamt sprutar tårarna! haha...
 
Det var allt för idag! Tack och hej leverpastej!
 
(åh seriöst, vill vara i Sverige just nu så jag kan äta kanelbullar, leverpastej, vanlig yoghurt, müssli, you name it! ÅH!!!!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag misstänker starkt att gråta alldeles för mkt till film och TVserier är ett släktdrag, för jag har det också -- vet inte vem vi bör skylla på dock..

2012-10-05 @ 06:46:49
Postat av: Anonym

Såg du första säsongsavsnittet av geys?? Jag låg och stor tjöt ensam i soffan och önskade att jag aldrig sett avsnittet överhuvud taget.... :P <3

2012-10-05 @ 09:47:24
Postat av: Lena

Vet inte rikigt hur den typen av gener hoppar mellan släktingar... ;) ...eller också är det kanske ett ganska vanligt mänskligt drag... Vi får väl berömma oss själva för att vara empatiska - en mycket bra egenskap faktiskt! :) ...men det är klart att det kanske finns gränser... ;) Kramar!!

2012-10-05 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0