Onsdag 24/10-12

För ett tag sen nämde mamma att det var en del födelsedagar på g, kommer dock inte riktigt ihåg vilka hon sa men hon rabblade i alla fall upp massor.
Jag hoppas facebook hjälper mig med dom flesta! men min kära kusin Kristoffer har gått emot strömmen och har ingen facebook, så jag tänkte skicka en liten grattishälsning till honom här, om någon snäll själ kan skicka vidare detta grattis skulle det uppskattas! :) ( vet dock inte ifall jag är tidig eller sen med grattiset!) Och om det nu skulle vara så att jag missar någons födelsedag så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Här får du ett förtidigt/ försent grattis! ;)
 
Grattis på din födelsedag! :)
 
Tack mamma och Anna! :)
Pappas feedback väntar jag fortfarande på för att se ifall den var menad som well done = bra gjort, eller well done = välgräddad (bränd)....
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Det handlar om självförtroende. Jag hade bara en tanke när jag skrev well done. Vad tror du?
Tycker du är superduktig som klarar matlagningen så galant.

2012-10-25 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0