Oh my!

Alltså don't even get me starting on the teacher we had today....
Hemskt är ordet som passar bäst.

Kvallen var battre I alla fall! Hade bestamt mig för att gå på bio. Visste att Martina jobbade och trodde Celia var I Nyc, men tänkte jag provar ändå, tur var val det, för om jag hade varit sjalv I biosalongen hade jag legat ner på golvet och skrikit. Usch det var en san stark film! Den var faktiskt riktig bra, men sorglig och fin på samma gång.
The Perks Of Being A Wallflower.
Se den, när/om den kommer till sverige!


Nu sitter jag på Starbucks och pustar ut, samlar krafter för att komma hem och vara ensam igen.
Det är ju lite konstigt för jag är ju ensam nu också? Haha.




Trevlig söndag kära läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0