Oh, did I tell you? I'm coming home!

Men det visste ni ju redan! ;)
 
Men visste ni att jag kommer hem den 19 DECEMBER 2012!!!!!! :D
Japp, 11:35 sätter jag mina fötter på svenskmark igen! Kan inte fatta det? Det har snart gått 1 och ett halvt år? :o
Usch vad tiden går fort ibland!
 
Ja, förlåt mamma och pappa. Nu blev det ingen överraskning! Men jag kan inte hålla hemligheter, det går bara inte!
 
Om någon undrar så åker jag hem med Icelandair, vilket betyder att jag får ha TVÅ stora väskor á 26kg, plus ett handbagage på 10kg och en "handväska". Vilket jag hoppas betyder att detta inte ska bli allt för omöjligt!! :D 
Eftersom jag nu måste köpa en extra resväska åkte jag till Marshalls och Tjmaxx i hopp om att hitta en bra väska! Hittade några roliga! :)
 
 
Jag gillar den första med bubblorna, eller kanske fiskarna. Vad tycker ni? :) Dom med hjärtanen kan kanske bli lite uttjatade efter typ första gången du använt väskan :/
 
Medan jag var ute på jakt efter väskor kunde jag inte låta bli att ta ett var i resten av affären.. Det resulterade i -34 dollar...
 
 
Måste dock erkänna att jag köpte pyjamasbyxorna bara för att det var Ralph Lauren... Men handskarna behövde jag faktiskt eftersom jag tappade mina andra förra året!!
 
Allt som allt har jag haft en bra dag idag! Jag "försov" mig, om man nu kan göra det på en ledig dag. Jag sov i alla fall längre än jag tänkt mig. Skypade lite med mamma, åkte och kollade på väskor. Kom hem, hoppade in och jobbade lite extra på eftermiddagen. Om man nu kan kalla att ligga i soffan och kolla på tv jobb....
Nu har Joanna och barnen dragit ut på middag och jag har huset för mig själv.
 
Det var allt för idag! Hoppas ni haft en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem!!!!

2012-10-08 @ 07:09:34
Postat av: Pap

Ojoj, nu måste vi börja röja i ditt rum....

2012-10-08 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0