Mom, I did it! :D

Mamma mamma, titta!
 
 
Okej kanske inte ser så smarrigt ut, men jag gjorde lassange, alldeles själv! :D
 
Jag hade inte riktigt tillräckligt med köttfärssås, men som tur är så äter Joanna chili, och jag brukar göra en omgång köttfärssås i veckan till luncher. Så när jag skrammlat ihop en lagom mängd med köttfärssås, hällde jag på det och sen sås. Då insåg jag att jag inte hade tillräckligt med sås för ett till pasta lager. så var tvungen att göra lite mer sås för att kunna ha ett till lager pasta. Annars hade det barar blivit ett lager pasta och två lager kött. Men nu blev det två kött, två pasta, och tre sås. Så som det borde vara! :D
Ja jag är stolt över detta! :)
 
Den smakade dock inte så mycket :( Men det var ju liksom lassange, det gick ner ändå! ;)
 
Nu är Matilda tilbaka i Boston! :D Woho!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

Well done!

2012-10-24 @ 08:46:47
Postat av: Mamma

Duktig flicka!

2012-10-24 @ 17:45:55
Postat av: fam Löfgren

"tummen upp" säger Anna - det ser gott ut! kram från Anna

2012-10-24 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0