Lördag

Internet mamma INTERNET! ;)
 
Idag var det som sagt skola. Alltså seriöst denna lärare... Fine jag förstår att det är svårt att hitta en person som vill jobba en lördag. Men en arbetsintervju skulle ju sitta fint. Jag tror inte att denna man har ett socialt liv. Han sitter och läser all historia han kan hitta under veckodagarna och sen på lördag när det är klass kan han inte prata fort nog för att få ut all denna information han hittat under veckan! Det är sinnesssjukt! :o Man blir helt snurrig av allt han pratar om. Och så pratar han om 50 olika händelser på en och samma gång. Okej att det kanske hör ihop, men det måste ju finnas en gräns?
 
Efter att skolan var slut, åkte jag hem. Och vet ni? Hösten är här, vilket betyder förkylning, vilket betyder mer-än-vanligt näsblod -.- såååååå trött på det! Efter att jag fightat med det ett tag la jag mig på sängen, vilade i 10 min sen åkte jag och Martina till IKEA!!! :D Köttbullar till middag. Mumma! :D Dock inge kanelbullar... Vet inte varför det inte finns att köpa längre? :( Det är ju ikeas egna märke... Efter det åkte vi hem hämtade vaniljsås och äpplen. Sen åkte vi till Martina och hade det lite höstmysigt! :) TE, äppelpaj och vaniljsås. Kan det bli bättre? :) Jo en film! Martina har pratat om en film ett tag. Det är en dokumentär. Orkar inte dra hela storyn men det handlar om en kille i New York, han träffar en tjej på nätet. Han blir snabbt en familjevän och pratar mycket med dottern i familjen. En dag inser han att det är något som inte är riktigt rätt. Så han bestämmer sig att åka och hälsa på denna familj i Michigan. Bara det att när han kommer dit är det ju inte så som det varit över internet.... Det hela började så oskyldigt med hans brorsa bara filmade honom lite spontant och sen blev det liskom en stor grej över det hela. Så det är killen och hans brorsa och en kompis som är inblandade i detta. Dom filmar ALLT som händer, alla samtal, alla chattmeddelande osv... Dom är även med när han åker till familjen... helt sjukt! Jag vet inte vad jag ska säga om den! Helt sjukt!!!
Den var bra, så om ni någon sag känner att ni har tid över kan ni ju kolla på Catfish! Helt klart sevärd!! ;)
Och nej det är INGEN skräckfilm!! Även om trailern vill att det ska se ut som det! Se den! ;)
 
Nu ska jag kolla på en film som går på tv! God natt!
Hoppas ni får en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0