Jag vet....

... att jag inte ska klaga men idag är det bara inte en bra dag! Städpersonalen var här idag, och om jag är hemma brukar jag gomma mig på vinden, men idag skulle dom tydligen dit också. Jag vet verkligen att jag inte ska klaga för det skulle sakert vara jag som skulle behöva städa... Men alltså seriöst! Hur svårt kan det vara att lägga/ställa tillbaka sakerna där dom var???? :o
Att kuddarna ligger på ett speciellt satt I soffan/sängen betyder kanske att man anvander dom så. Fluffa upp dom och lägg tillbaka dom så som dom var! Eller brödrosten? Hur fan tanker dom där???

om det sitter knappar på en sida, vem staller den då så att knapparna inte gar att komma at???? Är så sjukt irriterad! jag lovar att dom gjorde så bara för att retas?? :@

som sagt vet att jag inte ska klaga! men kom igen!

Kommentarer
Postat av: Pap

Kanske ett tecken på att dom tycker det äts för mycket rostade bagels?

2012-10-03 @ 08:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0