Dålig morgon!

Att gå upp när klockan ringer är ju bara dumheter så idag bestämde någon att jag inte skulle göra det...
Och ni vet när man vaknar med ett ryck och känner att något är fel, så vaknade jag idag. Jag var dock inte orolig over att barnen var i skolan eller så, det jag var orolig over var mitt träningspass! Idag är det ju nämligen Halloween, och Georgio's fitness har lovat ett träningspass utan dess like! Det ska börja klockan 9. Nu var klockan bara 7:45 så det var ju tur, men det betydde att jag var sen med att packa snack och göra frukost.
Skit samma allt gick bra, vi hann med bussen och allt!

Men sen då, jag skyndade mig hem fran bussen for att hinna ata och byta om. Precis när jag är klar med ombytet plingar telefonen att det är postponed.... Ja, jag visste det egentligen eftersom Sudbury skolor är stängda idag också, men det visste vi ju redan igarkvalk så jag tänkte att eftersom dom inte mailat nu så är det på, men så var ju inte fallet...

Jaha så nu vet jag inte vad jag ska göra med dagen. Inge barn, inge Matilda, inge tv...
Vi får se vad som händer! kanske gör något så spännande som att aka till affären!
Hoppas ni får en bra onsdag!
Tack alla som visat omtanke nu under och efter stormen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0