Columbusday

Idag är det fira-att-columbus-hittade-america-dagen. (Även om han inte riktigt gjorde det). I alla fall, det betyder ingen skola. Vilket  betyder 10 timmars dag för mig. Vi vaknade, chillade runt. Justin drog iväg på bio med en kompis. Jag och Quin skypade med nya aupairen, hatar att hon är så trevlig... hahah.
 
På kvällen drog jag till starbucks med två tyskar, det är verkligen inte samma sak att umgås med tyskar som med svenskar! Jag kan inet förklara vad som är annorlunda, men något är det!
 
 
Nu ska jag verkligen försöka stänga ner och sova! Wish me luck! ;) God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Malthan

Tro mig, jag vet exaaaakt vad du menar!!!! Tyskar är verkligen annorlunda....

2012-10-09 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0