Believe it or not,

I do have a life! :D
 
Celia frågad ifall jag ville följa med till en bar och träffa några av hennes amerikanska kompisar, nu under kvällen. Det var roligt! :) Skulle ju vara ännu roligare om man var 21.... Men men man får ju ta det man får liksom! ;) Vi kom dit typ vid 9, jag beställde en liten efterrät, men den smakade bara bränt socker så det var bortkastade pengar...
 
Idag pratade jag med mamma och pappa om att jag är så trött, jag tror att det är för att jag är så uttråkad! Jag gör ju ingenting på dagarna! Jag åker och tränar kommer hem och duschar, äter lunch, och väntar sen på att klockan ska bli 3 så jag börjar jobba. Men imorron ska jag ut på lunch med Celia! Och på fredag ska jag in till Boston efter träningen. Sen på lördag är jag tillbaka i skolbänken! Woho!
 
Från att göra ingenting blir nu dagarna helt fullspäckade! Ojojoj!
 
Ja det var allt jag hade att säga idag!
 
Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0