16 månader

Hallå!
 
Jag har två saker att fira idag! Inte bara att jag är klar med skolan, utan även 16 månader i landet långt borta ;)
 
Det trodde ju jag att jag skulle fira med jobb, men när jag sedan gick upp redo att jobba får jag reda på att jag inte alls ska jobba... Är det svårt att smsa och säga det? Blev faktiskt riktigt irriterad.... Nu har jag inget att göra plus att Matilda jobbar ikväll, Celia är i new york och Martina är i DC. Jag hade ju planerat min kväll... Suck!
Har funderat nu ett tag på vad jag ska hitta på, jag skulle ju kunna åka till mallet, men jag är sjukt trött på mallet och jag har inga pengar att spendera. Jag skulle ju kunna gå på bio men det finns inte riktigt någon film jag vill se, och jag vill ju inte bara slänga bort pengarna. Det är inte så att jag inte har pengar,  det är bara det att de pengar jag har vill jag inte spendera... Är redan uttråkad och har typ liggsår. Usch vad jag klagar men seriöst hur svårt är det att skicka ett sma så jag ändå är med på att jag inte ska jobba.........................
 
Ja men grattis till mig själv på 16 månaders dagen! :D
 
 
Malin, vad är det inte så långt kvar till? Det är mycket det inte är så långt kvar till ;) Men det vet väl inte jag? Det var ju orkaner förra hösten också... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0