10 veckor..

Idag är det 10 veckor kvar tills jag ska lämna detta. Det är så bittersweet så jag vet inte vad!! Hur ska jag klara mig utan alla dessa latheter som finns här? Jag vet att jag hånade det i början, men asså dessa drive-thru bankomater, är nog det bästa som uppfunnits. Eller all dessa klubbkort som sitter på bilnycklarna. Har jag någonsin visat det? Det har jag nog inte! Tar ett kort imorron ;) Jag vet att dessa saker skulle vara mindre bra i Sverige eftersom vi faktiskt vardagsmotionerar där, använder gångvägar, cyklar osv. men ändå här är det så himlans praktiskt!
Men sen LÄNGTAR jag ju tills jag får sätta mig på en cykel igen, min underbara cykel. Att få missa bussen/tåget och svära över att man inte har bil. Att kunna ta sig över HELA landet utan att sitta i en bil, okej lite dramatiskt, men ni fattar va? ;) Eller ha någon som packar maten du handlat i butiken?? Även om dom packar en sak per påse...
Tänk om jag bara kunde få det bästa från båda ställena? Det skulle vara något! :)
 
Nu ska jag verkligen försöka somna tidigt idag! God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Pap

Oj då, då kanske det är dags att jag återställer din cykel då den fungerat som reservcykel under tiden du varit borta.

2012-10-10 @ 07:40:24
Postat av: angelika

drive thru bankomater? hahahaha de var de värsta!

2012-10-10 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0