1 oktober 2012

Idag har jag inge vettigt att skriva...
 
Har ont i ryggen idag igen. När jag tränar under veckan så stretchar jag alltid när jag är klar, men sen under helgen gör jag inte det så då vaknar jag upp på morgonen och får liksom rulla ut ur sängen eftersom jag inte kan sitta på rumpan. Spenderade i alla fall 20 min av ena träningspasset att stretcha så förhoppningsvis ska det vara bra imorron igen! :D Fick order om att stretcha på kvällen innan jag lägger mig också, får se hur det går. Men jag har ju ont, så får ju ta mig i kragen och bara göra det.
 
Annars då. Idag åkte Matilda på semester, så kan inte prata med henne på en hel vecka. I alla fall inte så som vi har gjort!
 
Nu under kvällen gick jag ner på mitt rum, tror klockan var 7:35. Jag gjorde mig i ordning och la mig i sängen. Kunde knappt hålla ögonen öppna, så trött var jag! Men 8:05 började trummorona spelas... ja juste hon har trumlektion klockan 8:45 till 9:15....... Åh va trött jag blir på det här oljudet! Så det var ju bara att gå ut till soffan i källarn och sätta sig där. Som tur är hittade jag I heart radio konserten på tv! Åh vad jag ville vara där!! Men coolt att jag får se den på tv i alla fall!! :)
 
Hoppas ni haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0