Philadelphia 9-11/11-12

I'm back!
 
Hallå, nu är jag hemma igen!
 
Jag är nu klar med mina credits, woho! Jag åkte till Philadelphia för att få se Amishfolket, och visst fick jag se amishfolk! Det första vi fick se när vi svängde in i området dom håller till i var 3 hästar med en kille på släp som var ute och plöjde en åker!
 
Resan var okej, jag kände ingen som åkte så har mest hållt mig för mig själv. Jag är så sjukt trött på att träffa nytt folk! -.- Speciellt au pairer.... Men fördelen med att vara med mig själv var att jag fick sitta själv på bussen så jag kunde sprida ut mig. Den andra fördelen var att idag när vi hade lite freetime kunde jag gå vart jag ville. Jag gick runt och runt och runt, satte mig i en liten park, gick till en affär, gick och köpte mat. Jag gjorde det jag kände för :)
 
 
Nu ska jag sova! Imorron är det ingen skola då det är Veterans day!
 
Tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0