OH MY GOD!!

Jag är såååå mätt så jag tror att jag spricker! Rullade ut från restaurangen.
 
Kan inte ens få  fram ord!
 
Middag på Cheesecake Factroy idag ialla fall. Himmlans gott, riktigt trevligt sällskap och en helt okej good looking servitör. Visserligen tycker han nog att jag var riktigt otrevlig och att det kanske är något fel på mig, då jag hade en mordlyssten blick och sa att vi vill ha mer bröd och behöver mer tid att bestämma oss. Då sa han, absolut, jag tänkte bara säga att jag heter Kevin och är er servitör ikväll... Hahahah sa jag och sjönk lite längre ner i stolen.
Sjukt gott var det i alla fall, jag var så hungrig när vi fick maten och som vanligt tryckte jag allt innan jag hann både smaka och bränna mig.
 
Annars idag har vi börjat på min avskedspresent till familjen, jag ska göra en scrapbook i typ en timeline, sommar höst jul 2011, vår sommar höst 2012 ;) Lena nu önskar jag att jag hade ditt pysselsinne! Håll tummarna åt mig! ;)
 
Jag hann även skypa med mamma pappa och Jonas idag, trevligt värre! :) Ska bli så bra att komma hem och få umgås med dom igen! :)
 
Snart måste jag börja packa... Ska flytta upp till vinden så Nya tjejen får detta rum när hon kommer.
 
Nä men usch blir så deprimerad av detta... men kan inte sova på kvällarna för det är det enda jag tänker på. Idag räknaade jag mina mynt. Har 34,95 dollar I MYNT!!!! HAhahaha suck -.-
 
Nu ska jag kolla på lite vänner sen är det sovdags!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0