O M G!!!

Okej nu är det typ 15 timmar kvar tills jag får se Malin igen efter nästan ett år!! :D Lyckan är totalt!
 
Inte bara det, vi kommer även vara i MIAMI!!!!!! :D OMG!! Jag kan inte fatta det!
Jag vet inte hur jag ska bete mig, ska jag hoppa runt? ska jag svimma? Ska jag skratta eller gråta? Jag tror jag hoppar!!! ;)
Ska försöka få några timmars sömn i natt och sen imorron bitti blir det att skicka iväg barnen till skolan och sen bär det av till flyget!! :D
 
 
Kommer inte ta med mig datorn, och min telefon vill inte riktigt som jag vill så kanske inte blir så mycket bloggande, men vi kommer hem på onsdag (den 14:e), så förhoppningsvis finns det ett litet hej här på torsdag morgon! ;)
 
Ha en bra vecka så hörs vi senare!!! :D
 
Puss och kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malthan

HA DET SÅ JÄVLA GRYMT!!!!!!!!!!! <3

2012-11-15 @ 01:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0