Måndag 26/11-12

Idag var vi och tränade på morgonen, skönt! :) Efter det var det dags för veckohandlingen och veckotvätten. När det var klart var det dags att hämta barnen.
2 saker som jag bara älskar med att de stora killarna är hemma är 1, småbarnen är bara med dom = jag behöver inte göra något. Och nu när jag är merbekväm av mig gör inte det något! :) 2 dom tar min bil hela tiden = Jag får köra monstertrucken! :D :D:D:D:D:D:D Fast 2 är delad, för när dom tar den utan att fårga eller inte är tillbaka när man behöver den och monstertrucken eller BMW:n inte är hemma blir man ju liksom fast här... Vilket suger! :(
 
När jag slutat för kvällen kom Matilda över. Nästan två veckor sen jag såg henne! Herre! Sen åkte vi alla till Shoppers World, där vi gick i butiker, och avslutade på starbucks. mysigt värre! :)
 
Nu har jag en sak till att göra innan jag kan släcka ner. Det är att flytta lite bilder till ett minneskort så jag kan åka till CVS och skriva ut dom i kortformat!
 
Är så trött så jag har ont i huvudet, men lite till sen är det god natt! ;)
 
Jo en sak till, verkar som att kommentarerna som skrivs inte kommer upp! :/
 
Jessica undrar vad skillnaden på shopping och handling är. Bra fråga, jag skulle nog säga att shopping är när man köper 15 plagg varav 5 man älskade och resten åkte med, medans handla är att man köper ett riktigt bra plagg. Typ.
 
Pappa tycker  att det får vara slut på tjat om automatlåda nu när jag kört Brads bil.
 
Mamma tycker att Wrentham är lika stort som 15-20 Barkarby outlets. "Man behövde ju en karta för att hitta till butikerna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0