Måndag 12/11-12

Hallå!
 
Idag är det måndag, det är även veteran's day eller nått sånt. Så som jag sa igår var det ingen skola idag. Morgonen var kolugn, Quin hade en sleepover så dom lekte uppe på hennes rum till typ 10 så jag la mig på soffan och sov lite till. Justin gjorde vad han brukar göra, dator, ds, tv osv..
 
När justin sen tyckte det var dags att väcka mig klappade han mig lite lätt på axeln och frågade när jag tänkte vakna. Så söt! :)
 
Efter frukost gick vi ut och studsade på studsmattan, fy f*****n va dålig kondition jag har! Usch! Jag hoppade typ 5 hopp sen var jag tvungen att lägga mig ner och andas ett tag. Justin tyckte inte att jag var rolig att leka med.... Hahah
 
Sen så åkte vi till "Bauhaus" och köpte en planka. Quin ska bygga ett hus som projekt i skolan. när man går i trean, inte har man väl projekt då?? :o hur som helst vi började bygga idag. Jag har sagt det förut men hemma har vi ju liksom alla verktyg man kan hitta på bauhaus, jula och vad mer som finns inom byggvaruhusens väggar.
Förlåt  jag orkar inte ens skriva om det men det slutade med att jag gick ner på mitt rum och stängde in mig. Som jag alltid säger när någon klagar på det jag gjort, "om du inte är nöjd med det jag gjort får du göra det själv" och så kände jag idag. Dumma....
 
Vi hann även med bio idag, vi såg Hotel Translyvania. En riktigt besvikelse var den! Jag trodde det skulle vara mycket mer gapskratt moments. men nej, den var rätt så tråkig! Den hade ett budskap, och det var till förldrar världen över......  Tråk!
 
Ja det var typ allt vi hann med idag!
 
Tack och god natt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0