Life is good

Jag skrev ett låååångt inlägg tidigare idag, men det försvann tydligen! :(
 
Jag skrev i alla fall att idag satte jag och Matilda på oss klackarna och strosade runt i Burlington Coat Factory och senare runt på Shoppers World. Hon handlade och jag gjorde inte av med ett enda cent! Yes, duktigt flicka! :)
 
Hon började jobba senare på eftermiddagen och då gick jag ut för att ta en promenad, men vet ni hur tråkigt det är att gå????? :o klarade typ en kvart sen började jag springa. Var ute mer än en timme oh rörde på mig. Enligt mina beräkningar rörde jag mig ca 12 km! ;) varv 7 var löpning. Så jag är rätt så nöjd med det!
 
Annars då. Har inte skrivit sen i onsdags. Har inget att skriva om...  Vart och tränat, men i fredags klarade jag bara inte av att åka iväg. Jag behövde handla och vila. Så jag tog en timme eller två på soffan, sen drog jag iväg.
 
 
Ja det var det! Imorron blir det IKEA! Hahah jaaa! :D
 
Nu ska jag titta på Magic Mike, har hört att den inte är så jätte bra men jag måste ju kolla ändå :p
 
Nu god natt! Hoppas ni har en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0