Happy Thanksgiving!

Jag är tacksam för mina två familjer,min svenska släkt, mina vänner, att jag fått uppleva detta och jag hoppas att vi får ännu ett år med kärlek lycka och skratt.
 
Hahah eller något sånt! ;)
 
Idag var det kalkon gravy stuffing mashed potatos bönor/böner(?) och morrötter.
 
Ja ni får ursäkta dåliga bilder men jag var så hungrig när jag tog dom så mina händer skakade för mycket!
 
 
 
Som sagt sorry för suddiga bilder!
Det tåls ju att tillägga att kalkonen vägde lite mer än 7kg.... Hahahah!!
 
Möt familjen!
FRån vänster på första bilden Fredrik (kusinernas nya au pair (svenks)) Cynthia (ingift moster) Ben ("min bror")
Anra bilden
FRån vänster Ben, Herman (mormorns pojkvän) Brandon ("min andra bror") Bobby morbror, Joan (vovo, mormor) och Brad.
 
Ja ingen belv ju bra på bild men men!
De som saknas är
 
Malins bilder!
 
 
Bilen där är den vi hade under våran roadtrip! :) riktigt nice bil! :D
 
Barnen fårn väsnter: Quin, nathan (kusin), caleb (kusin)
 
Ja det var en riktigt bra dag! :) Och thanskgiving är ju en football day så idag spelar vårt New Englands Patriots! just nu leder vi med 35 -12 mot New York Jets, Det är roligt för jag kan inte ett smack om football mer än att man får pong för en touchdown och patriots har typ gjort vadå 5 i denna match! :) (man får bara poäng för touchdown(tror jag) och då kan man få 6 eller 7 poäng).
 
Nu ska jag sova imorron är det black Friday, vilket är SUPERREA i ALLA affärer. Folk står i kö redan nu! Vissa affärer öppnar vid midnatt andra klockan 5 imorron bitti..... Hhahah det är crazy!
 
God natt! Hoppas nuii hade en bra torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0