Boston och mera shopping!

Igår skulle vi in till Boston för att strosa runt. Vi höll på att inte komma in, eftersom min bil var bortrövad och jag kunde inte få tag på rövaren, så ett tag såg det mörkt ut. Tills jag fick Brad att skjutsa oss. Fast när vi kom ut i garaget och han frågade vart vi skulle sa han att nä jag orkar inte, du vet väl hur man kör manuelltväxlad bil? Ehm ja det gör jag väl. Men ta bilen då. Så för första gången i mitt liv körde en BMW igår!!! Coolt va?! :) inte nog med det, det är en cab! Vädret var bra men svin kallt!!! Usch så kallt det var! Så inge nercabat igår inte.
Efter att vi gått runt på newbury st (shoppinggatan) hamnade vi i en biosalong, där såg vi the silver linings playbook, den med Bradley Cooper och Jennifer Lawrence. Efter det gick vi runt i staden tills vi åkte hem.

Idag söndag har vi varit på wrentham village det är som barkarb outlet.
Sen åkte vi till Ikea och åt köttbulls lunch! :D smarrigt! Efter det åkte vi till mallet och hängde i affärerna där.
Jag har fått ett par nya skor, woho!! :D
Nu ligger vi hemma i soffan och tittar på shrek och väntar på middag.
Bra kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Pap

Då så, Inge mer tjat om automatlåda! :)

2012-11-26 @ 06:09:04
Postat av: Mamma

Vadå som barkarby outlet!!!
Wrentham var ju som15-20 barkarby outlets bredvid varandra. Man var ju tvungen att ha karta för att hitta alla affärer man ville till.

2012-11-26 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0