Blogg ¤%&"¤)/&)"#¤&?#¤%"`Å25

Och andra fula ord!
 
ÅH VA TRÖTT JAG BLIR!
 
När jag nu hade lagt ner tid på detta inlägg med bilder och allt, trycker jag på publicera och så loggas jag ut... Vilket betyder inlägget finns inte kvar.... SUCK!!!!! Jag hatar sånt här!
 
Usch vad arg jag blev! :@
 
Whatever... skit dag!
klockan 9 väckte Quin mig och frågade ifall hon fick ha en playdate. Men jag jobbar inte idag, jag sover just nu gå och fråga din pappa! Vet ni varför hon väckte mig? Jo för att hennes pappa ville sova till 12, så det sista han sa till barnen igår var "väck mig inte om inte huset brinner" så då väcker dom mig istället??!"??!?!
 
Nästa gång han är ensam med barnen under en helg sover jag ju inte hemma iaf!
 
Tredje gången gilt brukar man säga va?
Visst, men inte när det gäller min och Matildas bullbakning! Jag fattar inte hur svårt det kan vara att baka i detta land? Vad är det som skiljer sig från svenska saker? -.-
Matilda sa lite fint " dessa kan man ju använda som vapen" STENHÅRDA kanelstenar kan man kalla dom.....
Och mina bullar kan man kalla vaniljbullar-utan vanilj.... För skit rann ut på plåten istället för att stanna kvar i bullen....
ÅH va arg jag är! Usch!
 
 
Nu ska jag stänga ner och titta på tv tills jag somnar.
 
GOD NATT!
 
Jag glömde säga att jag har sjukt ont i hela kroppen, och att den som kom på att man ska träna kan ju sticka dit solen fryser till is, eller vad man nu kan säga!
Trappor är just nu min värsta fiende och att sätta sig ner är inget jag gör frivilligt, och om jag nu sitter ner tänker jag inte ställa mig upp!
Var på ikea och åt köttbullar. Det är gott det. Trevligt sällskap hade man ju också!
 
Det var nog det jag hade att säga just nu, hoppas jag vakanr upp på en bättre sida imorron!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pap

I samma nivå som mina rågsiktskakor blev i helgen. Om jag inte delat dom och fryst in kunde man kanske höra med någon diskuskastare eller lerduveskytt om dom går att använda till träning. Måste bero på vädret.

2012-11-05 @ 08:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0