Torsdag

God dagens!

Idag fick jag en liten chock, jag fick en saknar-dig-gumman/sommarpresent. Har jag världensbästa gudmor eller? :D Tack!

Dagen började som alla andra dagar denna vecka. 9:30 var vi på Giorgiofit, redo att köra. Idag var det boot camp. Ledaren heter Don, och han var typ sämst. Han var typ som en friskis och svettis ledare, fast bara fokuserad på sig själv. Man fick ingen push alls av att han gick runt och kollade så man gjorde det han sa, eller att han rättade en om man gjorde fel. Mindre roligt. Det var jobbigt, men inte roligt. (Angelika, han hade rätt storlek på kläderna!)
Körsbäret denna vecka är att jag tror att jag har benhinneinflammation :( Det gör ont vad jag än gör. Idag hoppade vi hopprep och höll på men det kunde jag inte göra. Jag saknar tigerbalsam/Liniment :(
Efter det drog jag hem duschade. Lite lunch, Matilda kom över och sen helt plötsligt var det dags att åka :(
Dock var farmor och farfar ute med min bil... Så jag fick än en gång köra monstret! Åh ni förstår inte den känslan man har när man sitter i den!!!! Man äger världen! :D


Kvällen blev kort men lång. Jag var inte klar med middagen förs typ 20:30 sen fick jag och Matilda för oss att vi skulle hitta på något annorlunda idag. Jag försökte få Ben att bjuda med oss till hans kompisar. Men han är ju kille och förstod inte mitt försök, hahha. Så vi hamnade på barnes&Nobles, en bokbutik. Sen var klockan halv 11 och det var dags att åka hem och sova.

I går natt knackade det på dörren 20 i 2... Quin hade ont i magen, och ville inte väcka farmor.... /%)"¤P&#&#(¤%="#?9.... Men farmor var vaken för hon hade suttit med henne i typ 45 min och försökt få henne att somna om. Dumma unge :( Hoppas att jag får sova hela natten i natt!

Måste berätta att imorron bitti är det Tabata som står på schemat. Vet inte alls vad det är, men om man googlar det så får man upp att det är en fett förbrännings träning, och att det räcker med 4 min. Och att de 4 min kommer vara det jobbigaste i hela ditt liv. Vi ska hålla på i en timme...... Lycka till Josefine!


God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0