Torsdag 3/4-12

Hallå!!

Kommer ni ihåg hur Justin fick fira sin födelsedag? När föräldrarna gick ut på middag och jag och Rebecca köpte tårta, ljus och sjöng för honom? Imorron fyller Quin år. Brad är dock inte hemma imorron kväll, så dom var ju tvungen att fixa det. Så idag har vi firat hennes födelsedag. Med ballonger, MASSOR med presenter, mat hon gillar, cupcakes med ljus osv....  Ibland förstår jag inte riktigt hur man tänker och värderar? Å andra sidan har jag inte sagt något om det och då kanske man inte tänker på det??

Annars då? Vi var på gymmet idag, tränade och simmade som tokar! Åkte sedan hem för att äta lunch. Fast jag fick åka hem och vända då jag lämnade kvar min telefon i omklädningsrummet... Trött på mig själv? JA -.-

Kunde inte läsa 300 sidor i natt, så jag gjorde en fuling idag. Jag åkte och lämnade tillbaka boken typ vid 5, sen när jag var klar i affären typ vid halv 6 åkte jag och hämtade upp den igen så nu har jag 7 dagar till att läsa den på! yeey! :)

Det var min händelserika dag... Hahhah ironi på hög nivå!

Hoppas ni haft det bra!

JO!! En sak till!! Jag sa väl det här om dagen att jag köpt nya skor?



Jag förstår inte alls varför Matilda och Rebecca klagade så mycket?? :(



vita skor! Dom har hållit sig vita tills igår... Då Justins Lacrosse träning var på en byggarbetsplats med lera och vatten... :(

Idag fick jag post i brevlådan!! :D



Tack mamma och pappa! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina skor!



Vilken snigelpost England verkar ha... Kortet postades den 16/4 alltså för två och en halv vecka sedan... Paket från Sverige kommer fram till dig på ca 5 arbetsdagar, vilken skillnad.



Ha det bra på spa-partyt på söndag.

2012-05-04 @ 04:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0