Torsdag 17/4-12

Halloj!

Idag har jag inte gjort mycket, hann skypa med Angelika, springa i det fina vädret, sova, gå till skolan och hämta barnen, stanna i lekparken, gå hem från skolan, städa ut garaget, göra läxor, äta, träningar, äta igen. Sen var dagen typ slut.

Quin hade ett seriöst samtal med mig idag. "Jag gillar dig inte, jag skulle föredra om du åker hem snart" En timme senare när jag stoppar ner henne i sängen. "Kan du stanna här, jag vill att du sitter här med mig." "Då sa jag, tror du att jag vill det?" "Ehm, ja eller varför inte?" "Du sa för en timme sen att du inte gillar mig att du vill att jag åker hem. Tror du då att jag vill sitta med dig här?" "Men Josefine, det sa jag inte!" "Nähä, vad menade du då? Ehm.... Ehm.."

Skit unge.....

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas att jag somnar snabbt!


Så här ser poolen och trädgården ut! En byggarbetsplats... Det är ju verkligen dock en pool som är där, det saknas bara lite vatten i den! :D Så snart så!




Tack farmor och farfar för er kommentar! :D

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Barnvakts-Anna

Åhh, ser ju inte lite härligt ut!

Finns ju risk att man blir tvungen att sluta läsa bloggen om det dyker upp massa härliga poolbilder att bli avis på ;). Men Erik var lite sugen på bygge hörde jag så kanske kan man ta sig till Spadvägen för ett dopp?!



Tack för din fina kommentar på bilddagboken! Vi vill oxå träffa dig snart! Men är det så att det inte blir nåt Sverigebesök i sommar?



Kramar från Anna

2012-05-18 @ 06:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0