Tisdag

Idag när jag vaknade och skulle sätta på mig byxorna hade jag svårgheter med att dra upp dom. Värken jag har går inte att beskriva i ord. Det är mer #U&%"¤&=#¤&?)%&/)=!"#¤%!"`¤()&¤#?=...... Ajajajajaj. Men inte gnällde vi för det, imorrse var vi där igen 9:30 redo att köra.Dock hann vi till "Intersport" för att köpa ett par halvboxningshandskar. Snor bilden från Matilda. 


 
Passet vi körde idag var inte alls lika roligt som igår, kanske för att det inte var samma snyggo som var ledaren?? Jag tror dock att det är den snygga som kör imorron så då är det ju bara att bita ihop! ;) Chris heter han om ni undrar ;) Den andra snygga heter Brandan :)  
Han (chris) kommenterade dock igår att min och Matildas teknink var SÅÅÅÅÅ bra! :D Stolta tjejer gick där ifrån, hahah.

Annars idag....  Jag bokstavligt talat sparkade ut de äldre så jag fick ta den STORA bilen och köra runt i. Hihihi inget mig emot. Imorron kommer jag få ha den hela dagen också! I LOVE IT!
Justins baseballgame blev inställt för att det regnat så mycket idag. Så då sa jag att vi skulle ha Harry Potter filmkväll och beställa pizza till middag. Sagt och gjort. Han har länge velat se Harry filmerna. Men jag har fått honom att läsa böckerna innan han ser filmerna, så han förstår lite mer. Ocn nu när han läst ut ettan var det ju dags för den första filmen! :) Mysigt värre!
Quin satt uppe och ritade med farmorn.

Ja det var ändå en bra dag idag! Imorron får vi se ifall Matilda behöver hjälpa mig med byxorna, man brukar ju säga att andra dagen är värst..... :/


Anna du får tjata lite på pappa, jag jobbar på saken men han kan behöva lite push från annat håll också! ;) Nej tyvärr inge sverigebesök! Jag får inte lämna landet efter den 27juni fram tills någon gång i december! Så jag kommer hem lagom till jul i år igen ;)
God natt!!


Update 23:50
Varför blir det ALDRIG som man tänkt sig?? Idag när klockan var 4 låg jag och sov på ett bord på Quins gymnastik. Jag var då redo att bädda ner mig för kvällen. Men tiden gick och helt plötsligt var den halv 9 innan jag var nere på mitt rum. Då tog jag en behövlig dusch och sen var jag helt redo för John Blund. Men inte kom han? Nu är klockan midnatt, (kanske inte så sent men ändå senare än jag vill) och jag har stoppat pappiljotter i håret, tagit ur dom igen. Målat naglarn. Skrivit i min dagbok. Packat barnen snacks i huvudet typ 15 gånger. Gjort lite andra planer för imorron... Palla liksom? Nej -.-

Imorron ska vi dra till gymmet runt 9 som vanligt. Sen (sorry Matilda) ska jag ha en vara med Josefine dag! Bara göra ingenting med mig själv :) Det ska bli trevligt!

Ett nytt försök till godnatt då! :)

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du börjat med kickboxning ju. Typ roligaste träningen som finns (fotboll givetvis undantaget). Vill du fortsätta köra när du kommer hem kan jag rekommendera min klubb i Vasastan, dom är grymma! (Och det finns heta killar) KRAM!

2012-05-23 @ 08:31:06
Postat av: Malin

Hur går det ned böckerna????!!! :D :D <3

2012-05-23 @ 09:27:32
Postat av: angiiiie

hahaha kommer ihåg vara kickbox lektioner, fyfaan för den träningsvärken :D tur att du har ett snyggo till ledare och inte våran snubbe som hade 4 storlekar för små kläder ahahahahahhhhaa<3

2012-05-23 @ 13:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0