Tisdag 8/4-12

God dagens!

Jag har 3 saker att berätta idag!

Börjar med att jag och Matilda hade en riktig soffdag idag. Vi tog en promenad till biblioteket. Det var det enda vi gjorde utöver att ligga i soffan och kolla på tv. Hahah riktigt mysigt :)

2 Jag har shoppat idag, mamma och pappa, detta är sånt ni kan räkna med att ta hem i juni! ;) Jag har handlat en bok, där jag kan stoppa in alla mina 25-centare jag har samlat på ett tag! Alla stater här i USA har ett eget mynt i form av 25 cent och det har varit ett litet projekt ett tag :) Jag saknar fortfarande typ 3 stater, och några övriga mynt.



Den första som pratade om detta var Rebecca tror jag, alltså redan i sommras. Hon ville köpa en karta dr hon kan markera ut vilka platser hon besökt. Och nu när det kommer upp på tal gör ALLA så så då var ju jag också tvungen att köpa karta, eller i mitt fall kartor. Jag köpte en världskarta och en usakarta



Upponer och bakofram och suddig, men jag var alldeles för lat för att kliva upp ur sängen och gå fram till kartorna... Hahah så där har ni mina senaste inköp! :D som sagt, mamma pappa, detta ska med er hem ;)

Den tredje saken då, ikväll var vi på en så kallad "svenskträff" på starbucks. Vi kallar det även för tisdagsgruppen :) Idag var vi väl 12 pers som satte oss på golvet i bokbutiken vägg i vägg med Starbucks, där satt vi och skratta tills stängningsdags.

Ja det var det som hände idag! Inget har gått sönder och inget larm har gått. Så idag kanske man kan säga att solen lös! Ironiskt nog spöregnade det ute mest hela dagen!


Pappa, vart får du allt ifårn? hahah

Malin, hur går det med Hunger Games? slutet på första var värdelöst, så nu MÅSTE jag läsa andra också.... -.- jobbigt :p

Ha det bra allihopa! <3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Omgiven av kollegor som är uppväxta i youtubes underbara värld.......



By the way, vet du någon bra sajt som säljer resväskor eller containers?

2012-05-09 @ 08:31:56
Postat av: Malin

Haha jag har läst ut första boken och den var ju såå bra!!!! Så jag dök i bok nummer två utan att passera gå :P riktigt spännande så läs den du med!!! ;) <3

2012-05-09 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0