Tisdag 15/5-12

Ja då var det redan onsdag imorgon, det låter som att veckan går fort. Fast om man tänker åt andra hållet att det BARA är tisdag idag så känns det som evigheter tills det blir helg.
Ser dock inte fram emot helgen. På fredag kommer barnens farmor och farfar, dom ska bo här i en hel vecka. För Brad och Joanna åker till Madrid på söndag och är borta tills nästa söndag. Det kravet jag hade för att denna resa skulle bli verklig, det var att jag INTE skulle behöva jobba en enda natt. Så farmor och farfar kommer till undersättning, får se vad jag tycker om det i mitten på nästa vecka! haha...

Idag hade vi lcc möte, ni vet det där mötet jag måste gå på en gång i månaden. Idag var det kickboxnig, och det var helt UNDERBART!!! Och så SJUKT JOBBIGT! men framför allt så roligt!!! :D Och bara för att jävlas hade ju vår lcc fixat den snyggaste killen som tränare, och inte fan kunde man slappa då, man ville ju visa sin bästa sida! haha vi var väl 20 tjejer i detta rum, och han har nog aldrig sett en grupp jobba så hårt som vi gjorde idag! Hahah

Nu ligger jag i sängen nyduschad och klar, redo att sova. Tog dock en nap under dagen så får se när hjärnkontoret lägger ner arbetet!

God natt kära läsare! Imorgon har jag en överraskning, fast det är inget ni kommer bli glada/roade av.


Kommentarer
Postat av: angiiiie

muuums...... jag skulle nog ha satt mig i ett hörn och bara njutit :P <3

2012-05-16 @ 11:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0