Tisdag 1/5-12

Hej!

Ohändelserik dag idag! Var på gymmet, åt en riktigt god lunch hos Matilda.

Hann med att tvätta mina lakan, ta en nap på 20 min. Sen gick jag runt i cirklar för att städarna var här, och jag ville inte vara ivägen.

På kvällen åkte vi till mallet en snabbis.

Onödigtvetand. Efter mycket tjat från Matilda har jag nu köpt både en ny tröja och nya skor. Jag fick egentligen inte använda mina nike sneakers som spruckit i lädret/skinnet, dom är inte heller så vita längre! Så nu har jag köpt nya! :D Sen har jag en svart peak tröja med mig, men den är inte heller så hel längre så nu har jag köpte en ersättare till den också! Bilde kommer snarast! :)

Hoppas ni haft en bra dag och en skön långhelg! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0