söndag 6/5-12

Halloj!

Idag har det varit spa-party. Det var ansiktsmask, manikyr och pedikyr. Läsk och cupcakes. Jätte roligt att för en 8-åring. Det där fanns inte på världskartan när jag fyllde 8. Då var fortfarande pip-leken kalasets höjdpunkt!

Eftermiddagen var inte den bästa jag haft. Vad jag än gjorde blev det fel. Jag förstörde en tallrik när jag tömde diskmaskinen. Jag höll på att tappa ut mitt nyfylld vattenglas osv. Jag satte mig även på familjens glasbord som dom har som utomhus bord på altanen. Eller jag fick en madrass över mig vilket fick mig att sätta mig på bordet så det välte så att det EXPLODERADE. Tusen miljoner biljoner små glasbitar i hela källaren. Så nu måste dom köpa ett nytt bord innan sommaren. Känns ju toppen bra. 

Nu ska jag titta på tv och hoppas att jag somnar snart! God natt!          


Kommentarer
Postat av: mamma

Efter regn kommer sol, eller det kan bara bli bättre.

Ha en bra dag idag!

2012-05-07 @ 07:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0